*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



søndag 3. juli 2011

Wooohooo post

Da er det tid for en liten jublepost her på bloggen min;) Jeg har blitt valgt som ukens dokke hos papirdokkene, noe jeg setter umåtelig pris på. Nå skal jeg pryde bloggen min med denne flotte knappen her:

It's time for a woohoo post here at my blog;) I've been chosen as this week' paperdoll at papirdokkene (paperdolls), and that is something that I value greatly. I'm going to put this button at my blog now, I'm just so happy:)



Enda litt mere inspirasjon til å scrappe mere saker dette;) Tusen takk til Anne som nominerte meg denne uka:)

This inspirates me to make even more projects:) A big thank you to Anne who nominated me as this week's doll.

2 kommentarer: