*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



mandag 24. januar 2011

Sukkersøtt- sjokoladekort





Jeg har scrappet et sjokoladekort til sukkersøtt sin siste utfordring. Jeg har brukt denne malen, men tilpasset til en mindre melkesjokolade:)

Materialer: brun bazill, Maja design: rosa marina 2 pluss en til;)Brunt bånd fra vandrepakke. Brun variabel rosemix fra wild orchids crafts. Englecharm fra kutt ut. Sjokoladestempel fra storyteller og motiv stempel fra angel eyes. Litt frosted lace stickles på kantene av kortet og i blomsten på motivstempelet. Kanter er svertet med vintage photo distress ink.

Stempeltrykket er farget med følgende promakers: primrose, cinnamn, caramel,sandstone, rose pink, dusky rose,antique pink, blush, pastel pink og ivory:)

Jippi jeg vant sukkersøtt denne uka, noe så gøy. Da får jeg nye stempler i posten:):)

5 kommentarer:

  1. For et kjempe fint kort :)

    Tusen takk for kommentar i bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Flott sjokoladekort i fine farger.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    SvarSlett
  3. Koslig sjokoladekort, Bettina:O) Flotte ark og farger, herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  4. Hi there! Do you know if they make any plugins to help with SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results. If you know of any please share. Thank you!

    SvarSlett