*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



torsdag 25. mai 2017

Lag på lag med Barnemix

Da er tiden kommet for et nytt bidrag for Barnemix. Det er med vemod jeg deler mitt siste bidrag som medlem av designteamet. Jeg har hatt en flott tid sammen med de andre talentfulle damene, men kjenner at tiden strekker ikke helt til. Denne gangen er Fabrika Fantasy sponsor. Jeg har brukt Little Snowgnomes til månedens tema som er lag på lag. 


og litt nærmere for detaljer:

Oppskrift:
hvit bazill
mønsterark fra Bo Bunny og Maja design
Blonder fra Live and Love crafts
Diecuts: Go Kreate, Die Namics, Spellbinders
Tekst ukjent
Perler fra stash
osteklut
stormy sky D.I

Little Snowgnomes er fargelagt med følgende promarkers: tan, dusky pink, blush, baby pink, almond, aubergine, plum, purple, indigo blue, true blue, cobalt blue, cinnamon, caramel, putty, sandstone, buttercup, primrose, ivory, denim blue, powder blue, pastel blue

og følgende graph its: turquoise, fresh mint, antartic, ruby, coral, tomato

Nå håper jeg dere tar en tur innom bloggen her for å se hva de andre jentene har laget.

1 kommentar: