*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



torsdag 29. september 2011

Vippedeisy LO - dokkemaraton runde 2

Her kommer mitt bidrag til runde 2 av dokkemaratonet. Vi skulle scrappe etter en skisse, og det skulle være like mange elementer i skissen og på samme plassen som den. Denne laget jeg på scrapperallyet.  I denne runden fikk jeg ingen stemmer, hard konkurranse med mange flinke dokker;) Her er mitt resultat:

Materialer:
svart, hvit og lilla bazill
Mønsterark fra Kort & Godt
Kakeserviett fra Kutt ut
Thickers fra Kaiser Kraft
Diverse diecuts fra byttepakke
MS kantpunch trellis garden(?) og Heart lace border tror jeg
Egenkomponert hjerte
Metallhjerte fått av en venninne
Restebånd
Alle kanter er svertet med antique linen distress ink

Her er forøvrig skissen jeg fulgte:

3 kommentarer:

  1. Syns denne var helt herlig, så fine farger og et kjempesøtt bilde. :) Masse fine detaljer i pynten.

    SvarSlett
  2. I am so pleased you shared this with me! Beautiful! and so sweet too! LOVE it! :0)

    SvarSlett
  3. Thanks for the ideas you reveal through this web site. In addition, many young women that become pregnant do not even try to get health insurance because they fear they wouldn't qualify. Although many states now require that insurers provide coverage regardless of pre-existing conditions. Rates on these guaranteed programs are usually higher, but when considering the high cost of health care it may be a safer way to go to protect your financial future.

    SvarSlett