*Lemon Shortbread Anything Goes My DT proj Ends9th of October
* The Paper Shelter Colours of autumn/fall NMW Ends 3rd of October
*Delicious Doodles Halloween (scary or cute) My DT proj Ends 31st of October


søndag 3. juli 2011

Wooohooo post

Da er det tid for en liten jublepost her på bloggen min;) Jeg har blitt valgt som ukens dokke hos papirdokkene, noe jeg setter umåtelig pris på. Nå skal jeg pryde bloggen min med denne flotte knappen her:

It's time for a woohoo post here at my blog;) I've been chosen as this week' paperdoll at papirdokkene (paperdolls), and that is something that I value greatly. I'm going to put this button at my blog now, I'm just so happy:)



Enda litt mere inspirasjon til å scrappe mere saker dette;) Tusen takk til Anne som nominerte meg denne uka:)

This inspirates me to make even more projects:) A big thank you to Anne who nominated me as this week's doll.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye:)

    Ha ei fin uke:)

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Stort tillykke , det var flot

    klemm

    SvarSlett