*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



lørdag 18. juni 2011

Min første bleiekake/My first diaper cake

Jeg må bare vise dere hva jeg har laget i løpet av dagen idag. Handlet inn til den store gullmedaljen i stasj til denne bleiekaka og her kan dere se resultatet:

I just have to show you what I've made during the day. I shopped until i dropped  for this diapercake and you can see my result here:






Så hva synes dere? Jeg synes den ble fin til at det faktisk var første gangen jeg laget en slik.
So what do you think? I think it looked good knowing it was my first time making this cake.

Denne skal til min manns søster imorgen, som nettopp har blitt mamma for 2 gang til ei nydelig tulle:)
This is going to my husbands sister tomorrow. She recently became a mother for a second time to a beautiful little babygirl:)

5 kommentarer:

  1. søt den var!! :) lyst å prøve meg på en slik jeg og en gang, er jo så stilig!

    SvarSlett
  2. tnååå. Skulle ønske jeg hadde fått en sånn ;)
    praktfull!

    SvarSlett
  3. I think it's FANTASTIC!!!! You should be very proud of yourself...she will LOVE it!

    SvarSlett
  4. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.

    SvarSlett