*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



onsdag 4. mai 2011

Forever keeping my angel close

Her er mitt bidrag til Papirdokkenes andre utfordring som var scrapp sangen:) Jeg har da valgt siste linje i teksten og scrappet min nydelige nyfødte minstejente.




Materialer: Brun bazill. Heartfelt design og Maja design Mina venner rosa marina serien. Kakeserviett fra Kutt Ut.Blonde kjøpt på babyverden. Alle blomster og pynt fra Kort & Godt. Alfabet: Tim Holtz: Upon a time. Sverting med vintage photo distress ink. MS  kantpunch med hjerter er brukt.

9 kommentarer:

  1. Sukk... denne var bra nydelig!! Skulle ønske jeg var like flink som deg:) Klem.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hege.Det var hyggelig sagt. Føler bare jeg scrapper like LOer for tiden selv;)

    SvarSlett
  3. Denna var nydelig bettan! Flott bilde med en nydelig tekst. Herlig blomsterpynt.....og du kan detta uten tvil:)
    Herlig! Me like!

    Takk for at du deltar hos oss papirdokker.

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  4. Jeg liker også :) Det ser virkelig ut som at du har funnet din favorittstil bettand. Vakkert!!

    SvarSlett
  5. Denne var nydelig!!
    bildet var jo fantastisk, for ett herlig øyeblikk som er fanget!

    SvarSlett
  6. Så herlig denne var!
    Adeles nydelig bilde

    SvarSlett
  7. Awwwww så skjønn Lo:)
    Nydelig pyntet og nydelig bilde:)

    SvarSlett
  8. Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam responses? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can advise? I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    SvarSlett