*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



tirsdag 12. april 2011

Enda en bloggaward:)





Da har jeg vært så heldig å få nok en award. Denne kjempekoselige awarden har jeg fått fra Mari's lille verden . Med  awarden følger det en utfordring som går ut på å fortelle 8 ting om meg selv.
1. Jeg er scrappeavhengig
2. Jeg elsker sjokolade
3. Elsker å se barna mine glade
4. Jeg elsker å stelle i hagen
5. Jeg liker krim bedre enn romantiske filmer
6. Jeg liker å holde meg i form
7. Jeg elsker å kose meg
8. Det er godt å sløve på sofaen med litt snop.

Awarden skal deretter sendes videre til 5 stk. De jeg har valgt å sende denne videre til er:
Kathrine med sine fine plagg. Hun er kjempeflink:)
Veronique som er en kjempeflink og kreativ scrapper
Maja som er veldig flink til å ta ting fra scratch og er en inspirerende scrapper
Signe som er scrapperen som takler alt.
Gunn Elin som er rett og slett en stor inspirasjon:)

3 kommentarer:

  1. Ååå... Tuuusen takk =)
    Det var hyggelig sagt ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award og ikke minst koselig ord :)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Thanks for the marvelous posting! I really enjoyed reading it, you're a great author.I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back later in life. I want to encourage you to definitely continue your great writing, have a nice morning!

    SvarSlett