*Digi Doodle Studios Feminine Fancy ends March 28th. My DT project
* The Paper Shelter Use metal My DT proj Ends 6th of March



tirsdag 8. februar 2011

Svingkort til totally tilda
















Jeg har denne gangen valgt å lage et svingkort, nok en gang etter inspirasjon fra det siste Ett trykk. Denne utfordringen skulle inneholde minst 3 forskjellige hjerteelementer. Dermed ble det et valentinkort ut av det.
Norske mål: 17x14 cm. 3 cm på midten av 17 cm lengden skal preges på hver side. Selve svingdelen er 11x8cm (i kortets rette posisjon)

Materialliste: Rød bazill, bo bunny backs to backs - a gift of love. Kortet inneholder en hjertecharm, melissa frances pop out glitter accents hjerter (2 stk), 1 stk hjerte fra sizzix sizzlits, og et fra en martha stewart puncher jeg har. Jeg har valgt å lage en rosa bakgrunn på stempeltrykket, hvor jeg har punchet med double loop puncheren for å få litt mer mønster på kantene. Hvite og røde roser fra storyteller. Blank perleswirl. Alle kanter er svertet med vintage photo distress ink. På baksiden av svingen på kortet har jeg brukt rosa bazill. På hjertet har jeg skrevet be my valentine med adornit klisterbokstaver. Jeg har også en billett hvor det står love på.

Stempeltrykket er fargelagt med følgende promakers: blush, pastel pink, cinnamon, caramel, ivory, antique pink, dusky rose og sunkissed pink.

English: This time I have chosen to make a swing card for the totally tilda challenge. I was inspired by Ett trykk magazine yet again. This challenge should contain at least 3 different heart elements and of course the tilda stamp:) Since it was a heart related card I just made it my valentine card.

Materials: red bazill, bo bunny: backs to backs: a gift of love. The card contains a heart charm, two hearts from the melissa frances pop out glitter accents, 1 from the sizzix sizzlits and one from a marha stewart punch. I have chosen to use a pink background for the stamp and patterned it with the double loop puncher. White and red roses are from storyteller. Pearl swirl. All edges are coloured with vintage photo distress ink. For the back swing of the card I have used pink bazill and written be my valentine with letters from adornit. I have also used a ticket which says Love.
The tilda stamp is coloured with these promakers: blush, pastel pink, cinnamon, caramel, ivory, antique pink, dusky rose and sunkissed pink.












4 kommentarer:

  1. Kjempesøtt kort, hvor finner jeg tutorialen??

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Jeg lette etter en tilsvarende den i ett trykk, men jeg klarte ikke å finne en før idag Jeanette. Så den blir lagt til i bloggen pluss de norske målene:)

    SvarSlett
  3. A beautiful creeation! Love the style of this card and the papers are very cute! Thanks for playing at Totally Tilda! xox Trisha

    SvarSlett
  4. WOW! What a fun card! fabulous!

    Thanks for joining us at Totally Tilda challenges!

    xo!

    SvarSlett